Et sæde to personer

Så er jeg endelig ankommet til Hamilton og kommet lidt på plads.

Der var lidt problemer med check-in, så jeg får først tildelt mit sæde ude ved gaten. Fint nok, intet problem – men da jeg så bevæger mig ned gennem flyet og kigger efter mit sæde, ser jeg at der allerede er én, som sidder i mit sæde. Jeg tænker, han har da bare sat sig i det forkert sæde, men nej. På hans billet står der også 49D! Jeg får fat i en steward, som vil sørge for en løsning. Der går lidt tid. Han kommer tilbage. I mellem tiden håber jeg håber lidt på at blive opgraderet. Række 49 er jo ret langt bagest i flyet. Han kommer tilbage og det ender med at jeg får sædet og han får et nyt. Så øv – det blev ikke i denne omgang at jeg fik en opgraderring.

Efter lidt meget turbulens lander vi i Toronto og i køen til immigrationen møder jeg en anden dansk pige, som også skal læse på McMaster University. Vi ender med at dele en taxi til Toronta. Ret lækkert, da det er lidt dyrt og det offentlige ville have taget to timer.

Nu sidder jeg kl. 01:32 (dansk tid) og skriver i værelset (se neden for), hvor jeg skal bo den næste uges tid. Min udlejer virker rigtig flink og tilbød da også lige at køre mig hen til det nærmeste supermarked. Så nu har jeg tanket op på lidt brød, æg, yoghurt,  frugt, mandler og pålæg og er klar til morgendagen som byder på anskaffelse af sim-kort til min telefon og boligjagt.

Image

Skriv et svar

