When do I get the keys?

Jeg startede dagen med at tage ud og se et værelse kl. 10, som var helt fantastisk! I får billeder på et andet tidspunkt. Der var pænt og rent. Der er en gartner ansat, som sørger for at der ser pænt ud udenfor.

Efter at have set huset var jeg helt vild efter at få aftalen på plads. Efter råd fra min nuværende landlord, havde jeg hævet penge, så jeg havde råd til den første måneds husleje. Dette afgjorde, at det var mig som fik værelset, idet en pige fra Manchester, England have en aftale kl. 10:15 til at se det samme værelse som mig. Ham, som viste værelset, blev så nødt til pænt at sige at værelset allerede var blevet udlejet.

Så nu er jeg ret glad! Huset ligger 5 min. på gå-ben fra universitetet og koster 449 dollars pr. måned inklusiv alt (internet, tv, gas, elektricitet, vask, vand, varme) svarende til 2400 kr. ca. Det er lidt dyrt herovre, men det er virkelig god kvalitet i forhold til nogle af de andre steder jeg har set.

Det skulle fejres, så på vej hjem købte jeg en kaffe, satte mig i en park, hvor der var et springvand og lamperne have højtalere med musik i og så læste jeg lidt i min “Game of Thrones” bog.

Til frokost spiste jeg en spicy beef empanada.

Image

One comment

Skriv et svar

