Stress!!!

I går var en fantastisk dag, men også utrolig stresset, fordi jeg havde så mange gøremål og aftaler.

Jeg åbnede en bankkonto, betalte for min canadiske forsikring, fik mine sidste kurser på plads (rigtig rart at møde min vejleder. Hun var utrolig hjælpsom og kyndig) , modtaget min boligkontrakt. Derudover mødtes jeg med min mentor til en kop kaffe om eftermiddagen en time inden jeg skulle til middag med nogle andre. Hun er bare dejlig! Hun har givet mig alle mulige tips til universitetet og ting jeg skal gøre. Hun kommer fra Toronto, så vi har også aftalt at vi en dag skal ind til Toronto sammen med hendes anden mentee fra Bristol, England. Kl. 18 mødtes jeg med nogle andre udvekslingsstuderende fra KU til middag på Snooty Fox – restaurant/pub sammen med nogle andre fra KU – super hyggeligt.

Så alt i alt var det været en dag, hvor jeg fik foretaget utrolig meget – både praktisk og socialt. Endelig begynder det hele at falde på plads – SKØNT!!!

stress

Forfriskninger: chai latte om formidagen og smoothie om eftermidagen

Senere idag skal jeg ind til Toronto sammen med M.I.X – en klub for udvekslingsstuderende.

Skriv et svar

