Rundtur i Hamilton: James st. og havnen

Jeg havde aftalt med Lene at vi skulle downtown i dag og tage nogle fotos. Så vi mødtes kl. 13 og gik ned til James st., hvor Lenes academic advisor havde anbefalet hende flere caféer og spisesteder. Vi spiste frokost på Mulberry street coffeehouse. Et helt vidunderligt sted med rå murstensvægge, stuk i loftet, lysekroner og kunst på væggene. Jeg fik en panini med tomat, avocado og ost og Lene fik en quiche. Selvfølgelig glemte jeg at tage billeder af maden, men her er lidt billeder af stedet.ImageImageImage

Derefter gik vi videre ned ad gaden mod havnen. I det hele taget er James st. langt hyggeligere end andre steder jeg har været i Hamilton, mens området omkring universitet er lidt pænere end Hamilton. Campus ligger et par km fra downtown Hamilton.

ImageImageImage

Nede i havnen fik vi en is. Jeg fik en butterscotch sundae med chocolate peanutbutter ripple is.

ImageImageImageImage

Skriv et svar

