Nyt hjem – ja tak!

Jeg er flyttet ind!!! Jeg flyttede mine ting i går kl. 16. Desværre var værelset ikke helt pænt, så jeg måtte støvsuge, gøre skuffer i kommoden rene og ned på knæ for at tørre paneler af og skrubbe lidt på gulvet . Bagefter tog jeg hen i Fortinos – det lokale supermarked, som næsten bogstavelig talt er i baghaven. Det tager to min. at gå derhen via en sti – The Hamilton-Brantford rail trail, der er en gammel asfalteret jernbanevej.ImageImage

Bagefter skyndte jeg mig videre til én, som holdte pre-drinks inden en toga-fest. Der mødte jeg et ton af englændere. Bare fra Leeds Universitet er de 20 af sted på udveksling til McMaster.

Image

Billedet oven over er taget med en fransk piges telefon.

Skriv et svar

