First day of school and clubsfest

Vi har haft vores første timer i idag – 4 stks. Heldigvis starter vi stille og roligt ud. Dvs. den første “forelæsning” varede 10 min. Vi fik et papir med nogle informationer om kurset og så kunne vi ellers bare gå. De andre var lidt længere. Inden den sidste time havde jeg en pause på lidt over to timer, hvor jeg tog hjem for at købe grøntsager sammen med to andre fra huset. Vi købte grøntsagerne et sted, hvor de kommer direkte fra landmanden, hvilket gjorde dem pænt billige. Det er altså rart, for indkøb er faktisk ikke billigt herovre! Til gengæld er det billigt at gå ud og spise – ofte kan man sagtens få god og lækker aftensmad for 60-80 kr.

IMG_0565

TImen er lige sluttet.

I går blev der holdt clubsfest på campus. En dag, hvor ALLE klubberne stiller en lille bod op. Jeg aner ikke hvor mange klubber, der er, men campus var i hvert fald pakket med mennesker! Formålet med dagen, er at man kan stille klubberne spørgsmål og høre hvad de står for og laver og hvis man synes, der er noget interessant, kan man aflevere sin e-mail og så får man deres nyhedsbrev.

Jeg skrev mig op til en hel del! Der er virkelig mange spændende klubber fx skrev jeg mig op til photo club og outdoor club. Outdoor club holder nogle virkelig fede ture. De tager blandt andet til Niagara Falls og på hundeslædeture. Så jeg bliver lige nødt til at spare lidt, så jeg har råd til deres ture.

De har også en quidditch klub! Desværre så løber de bare med kosten mellem benene. Det var Anna (tysk udvekslingsstuderende) ret skuffet over. Hun ville jo gerne flyve…

Quidditch club

Nå ja, så var jeg i IKEA igår og fik købt en masse lækkert! Dyne- og hovedpudebetræk, lagn, kasser, en lille lampe, en kurv til vasketøj, håndklæder. Det begynder mere og mere at ligne et hjem.

2 comments

Skriv et svar

