Supercrawl + Niagara falls

Jeg har haft en skøn weekend fyldt med en masse gode oplevelser og dejlige mennesker inklusiv mor og far, for de ankom nemlig i Canada lørdag aften, men mere om det senere..

Fredag aften stod i kulturens tegn. Vi tog til James st. som holdt Super Crawl, som er en udvidelse af den månedlige event Art Crawl, som bliver holdt den 2. fredag hver måned. Hamilton har som sådan ikke så meget at byde på udover en masse vandfald, men Super Crawl skulle være det helt store, som folk rent faktisk rejser til Hamilton for at se og opleve.

IMG_0594

IMG_0607

Inden vi tog der til mødtes mig og én, der hedder Leslie (fransmand) hjemme hos Anna, hvor vi bestilte flybilletter til New York!!!! Så jeg skal til NYC efter mine eksamener i december inden jeg rejser videre til naboen. Det bliver anderledes at opleve om vinteren.

Lørdag stod jeg tidligt op for at tage til Niagara Falls sammen med MIX og Outdoor Club. Hold da op, hvor er der stor forskel på at se vandfaldene fra den amerikanske og canadiske side! Da jeg var på udveksling i Ohio, så jeg dem fra den amerikanske side og denne gang fra den canadiske side. Jeg må helt bestemt erklære mig enig at det ser bedst ud fra den canadiske side!

DSC_0002 DSC_0028

DSC_0043

DSC_0055 - version 2

Sidst jeg var her sejlede jeg med båden “Maid of the Mist”, så denne her gang ville jeg gerne ned og gå tæt på, men det viste sig at være en værre turistfælde for man kunne egentlig ikke se så meget. Vi gik nede i nogle tunneler bag ved vandfaldet, hvorfra der var nogle åbninger ud til vandfaldet.

DSC_0062 DSC_0071 DSC_0075 DSC_0082 DSC_0085

DSC_0094

Jeg håber I har det godt hjemme i Danmark. Jeg føler at tiden går så stærkt. Jeg oplever en masse hele tiden og har det rigtig godt. I morgen er min fødselsdag og den skal bruges i Toronto sammen med mor og far. Så må skolen lige komme i anden række den dag…

2 comments

Skriv et svar

