Tak for besøget mor og far!

Kære mor og far

Tusind tak for besøget. Det har betydet så meget at have haft jer her – meget mere end jeg kunne have troet muligt!

Når man forlader alt det kendte og trygge, sker der noget. Man bliver udfordret, lærer sine egne grænser at kende og ikke mindst finder man ud af hvad man selv kan være i stand til. Når det så er sagt, er det altså rigtig rart, når mor og far lige kommer og hjælper med alt det, som man nok godt selv kan finde ud af, men som bare bliver så meget nemmere, når de kommer i deres lille smarte lejebil og kører mig hen i den anden ende af byen, så jeg endelig kan få købt mig en cykel. Det gjorde mig simpelthen så lykkelig.

Vi havde rendt rundt i et storcenter, hvilket ingen af os egentlig var i humør til, så vi fik ikke købt noget og jeg havde ondt i hovedet, var i dårligt humør og derudover var vejret møgdårligt. Regnen silede ned, men det gjorde ikke noget, da jeg satte mig op på min nye brugte cykel for at cykle 10 km hjem. Nej, det var den mest fantastiske følelse at sidde på en cykel og cykle hjem i regnen. I en måned har jeg ikke siddet på en cykel og nøj, hvor var det altså bare godt at komme op på en igen. Så lærer man virkelig at værdsætte en cykel.

Jeg kommer jo heller ikke så meget rundt omkring, så det var med at udnytte den bil og vi fik også nogle rigtig gode ture til Toronto, Niagara-on-the-Lake og lokale vandfald i Hamilton.

Jeg håber I har haft en rigtig god tur!

Dagen mor og far ankom havde jeg ikke tid til at se dem, for den blev tilbragt i Niagara Falls, hvilket betød at jeg fik først tid til at se dem søndag eftermiddag, da frokosten blev tilbragt ved en barbeque for udvekslingsstuderende på McMaster og McMaster-studerende, som lige havde været på udveksling og nogle, der skal på udveksling i næste semester. Det var superhyggeligt! Konceptet “hygge” er ikke rigtig noget andre gør sig i. Det der med at slappe af og snakke og bare være tilpas i hinanden selskab uden at skulle lave alt muligt andet, men den barbeque var bare hyggelig!

Bagefter mødtes jeg med mor og far og viste dem lidt rundt på campus. Nedenunder ses lidt billeder fra campus.
IMG_7037 IMG_7051 IMG_7056IMG_7053

2 comments

  1. Louise, vi har haft en super fantastisk ferie. Det er dejligt, at vi fremover vil vide, hvor de forskellige steder ligger i forhold til, hvor du bor. Dejligt at have mødt dine bofæller og set universitetet osv. Jeg kan godt misunde dig alle de oplevelser du får, så sug endelig til dig, så du har får en masse af dele ud af.
    Knus og kram mor

Skriv et svar

