Rundtur i Toronto: The Distillery District

Mor hun skulle jo have nogle billige pecannødder, så vi tog ind til Toronto igen i søndags, men forinden rundede vi lige The Distillery District, som er et historisk gammelt område, hvor der er blevet optaget mange film blandt andet Chicago og X-men. Vi havde kun købt en parkeringsbillet til to timer, men vi kunne sagtens have brugt meget længere tid. Der var en helt fantastisk stemning – man kunne virkelig mærke historien eller energien, lidt ligesom, når man besøger gamle kirker såsom Sct. Peterskirken i Rom og Sct. Patrick’s Cathedral i New York.

I 2003 stod området færdigt efter renoveringer og idag er det et moderne, hipt område med kultur, kunst, butikker og spisesteder. Jeg fik også købt mig en kop fra en kunstner fra Quebec.

Nedenfor kan I se en masse billeder derfra. Jeg skal helt sikkert tilbage igen – jeg fik slet ikke set nok. Til trods for at det hele (tøj, møbler, kunst) var lidt dyrt, var det nogle imponerende ting man kunne se. Efter at have lagt et billede op på instagram, kommentere min mentor at jeg skulle tage dertil, når det er jul, så skulle det se 10 gange bedre ud!

IMG_0679 IMG_7369 IMG_7378 IMG_7380 IMG_7381 IMG_7387 IMG_7392

Skriv et svar

