Rundtur i Hamilton: Dundas Peak

Denne weekend bestod af afslapning, serier, film, indkøb, madlavning og hygge med Verena og så da jeg i går kl. 16 (søndag) blev spurgt om jeg havde travlt, svarede jeg at det havde jeg ikke, for jeg var egentlig ikke i humør til at læse lektier. Så mig og Michael (en canadier, der er medlem af MIX) cyklede til Dundas Peak. Det var lige hvad jeg havde brug for efter en meget hård uge! Først vandrede vi op til udsigtspunktet Dundas Peak, hvor der var en helt utrolig udsigt. Den kunne jeg godt have brugt timer på at sidde og beundre. Timingen var perfekt i forhold til efteråret og træernes farveskift.

Mor og far, jeg tror vist også I var her?

DSC_0102DSC_0104 DSC_0106

Tews Falls

DSC_0116 DSC_0122 - version 2

Webster’s Falls. Der var en trappe som ledte fra toppen af vandfaldet ned til bunden og videre ned til vejen. Denne vej er egentlig blevet lukket af sikkerhedsårsager, men det tog vi os ikke så meget af og gik ad vejen alligevel. Det var lidt sjovt. På et tidpunkt mistede jeg balancen, men heldigvis faldt jeg ikke. Ellers var jeg nok rullet mange meter ned og havde fået smadret mit kamera (ups!).

DSC_0126 DSC_0127 DSC_0131 DSC_0133 DSC_0137

One comment

  1. Vi tog den samme tur, men afstod dog fra at sidde på Dundas Peaks yderste punkt. Det var i øvrigt der vi mødte det indiske par, som skulle have tage før bryllups billeder.

Skriv et svar

