Herlig fredag

I går havde jeg sådan en dejlig dag! Om fredagen har jeg kun en time fra kl. 13:30-14:30, så jeg aftalte med Verena at tage ned til Mulberry (ynglingscoffeehouse downtown) om morgenen for at spise morgenmad og læse. Efter skole tog jeg med to af mine housemates til pole dancing fitness – lidt mærkeligt og grænseoverskridende til at starte, men sjovt! Bagefter kørte vi en tur og så Sherman Falls, Tews Falls og så stoppede vi også lige på et udsigtpunkt over byen. Da vi kom hjem lavede vi mad og hyggede. Jeg lavede ovnbagte rodfrugter med rødbeder, søde kartofler og pastinak og Monique lavede noget med rejer og Julia salat. Det var en dejlig dag!


DSC_0033DSC_0025 DSC_0029DSC_0004 DSC_0045 DSC_0047 DSC_0052 DSC_0053 DSC_0056

 

 

One comment

Skriv et svar

