Om at blive forladt

Jeg har haft utrolig tvetydige følelser med hensyn til at forlænge mit udvekslingsophold. Selvfølgelig bliver det vildt fedt og jeg får endnu mere tid til alle de fede oplevelser Canada har at byde på og jeg glæder mig til kurserne.

På den anden side har jeg haft det svært med beslutningen, da jeg føler mig lidt forladt. Mange af de venner og veninder, som jeg har lært at kende rejser snart hjem eller tager selv på udveksling. Hele to canadiere, som jeg har lært at kende, tager til København. Kun en af mine venner (af de udvekslingsstuderende) fortsætter lige som jeg. Thomas, som egentlig ikke er en af mine tætteste venner, men som jeg taler en del med alligevel. Derudover bliver min mentor, men hun har bare ikke meget tid her på sit sidste år og så savner jeg jer – min familie og veninder.

MEN DET JEG EGENTLIG VILLE FORTÆLLE ER AT DET ER BEGYNDT AT SE LYSERE UD! For til trods for at de fleste forlader mig, har jeg en masse at se frem til: New York et par dage inden jul, jul hos naboen i Maine, nytår på The Hoxton i Toronto sammen med Ariel og Lynda (som tager til København), shoppetur til Buffalo med mine housemates, besøg hos Selena og hundeslædetur med Outdoor Club. Så jeg får rigeligt at se til her i december og januar, hvilket passer mig rigtig godt!

I søndags havde jeg lavet boller i karry med gulerodssalat til mine house mates og Julia havde købt cupcakes. Det var første gang vi rent faktisk spiste sammen. Det var superhyggeligt og vi snakket og grint!

Jeg havde lavet en kæmpe portion, så i går fik Yaltah og Verena  også fornøjelsen af at smage det og heldigvis syntes alle godt om maden.

20131210-101307.jpg

Ps. Hvis nogen af jer har lyst og tid til at besøge mig, er d. 15-23. februar oplagt, da jeg har fri i den uge 🙂

Skriv et svar

