Godt nytår!

I Hamilton har det været sindsygt koldt her på det sidste (-20 grader!) og jeg har ikke lavet så meget ud over at være i mit nattøj og læse Hunger Games. Jeg er lige gået i gang med 3’eren på min iPad.  Det er skønt at have lidt fritid til at læse her inden vi går i gang med det andet semester. I går havde vi vores anden husmiddag. Vi fik fajitas, hvilket minder om tortillas, men pandekagerne er mindre og fyldet er lidt anderledes. Det er skønt med de her middage, så lærer vi hinanden lidt bedre at kende.

Disse billeder fra min Instagram er fra omkring jul og nytår:  1) sne uden for vores hus, 2) Guggenheim museet i New York, 3) Triumfbue i Washington Square park, 4) Chai-te i Williamsburg, Brooklyn, 5) New Yorks skyline set fra Brooklyn 6) Meget lækre flæskesvær a la Peter 7) Mig med CN tower i baggrunden på nytårsaften, 8) Mit første måltid i 2014 – Eggs Benedict med andekonfit 9) Frugtsalat med flødeskum

jul

Skriv et svar

