Lidt om mine planer + Lynda i København

Look below for an english translation

Jeg har egentlig ikke så meget at sige idag. Jeg har lidt travlt. Jeg skal have færdiggjort en opgave på 1500 ord til i aften, som jeg først begyndte at skrive på igår. Dette er min sidste aflevering inden mine eksamener begynder d. 12. april. D. 19. april ligger min sidste eksamen, så jeg slutter tidligt dette semester. Yes!!! D. 21. april tager jeg til Montreal, hvor jeg bor hos min tidligere couchsurfing vært, hvorefter jeg mødes med nogle østrigere d. 23., som jeg har lært at kende dette semester. Udover Montreal tager vi også til Quebec City og Ontarios hovedstad Ottawa og er så tilbage i Hamilton d. 29. april. Derefter har jeg lidt tid inden jeg tager til Miami d. 13.-23. maj, hvorefter jeg højst sandsynlig flyver hjem d. 27. maj. Jeg prøvede at booke billetten igår, men det kunne ikke rigtig lade sig gøre, så det må jeg lige få løst.

Jeg tænkte at det kunne være lidt interessant at læse om Lynda fra Toronto, som tog til København sammen med min veninde Ariel i januar. Hun har skrevet lidt om sit førstehåndsindtryk om København her bl.a om cykling, alkohol, dansk nationalisme og høje, flotte, velklædte danskere.

Lynda er udvekslingstuderende på CBS og Ariel er udvekslingstuderende på KU.

English

So, I finally have a plan for my travels after exams. My last exam is on the 19th. I will head up to Montreal on the 21st of april, where I’ll be spending two nights at my former Couch Surfing host’s place. On the 23rd I’ll meet up with three Austrian exchange students. We’ll be spending some time in Montreal, Quebec City and Ottawa and head back to Hamilton on April 29th. Then I’ll be going to Miami from the 13th to the 23rd of May, where I’ll live with Nikoline whom I spent Christmas with in Maine and some other girls that I know from my childhood street. On the 26th of May I’ll fly home!

I’m really looking forward to all of this, especially re-visiting Montreal and getting some sun in Miami. This winter has been so long!

2 comments

Skriv et svar

