Perfekt weekend

Look below for an English translation

I forrige weekend havde jeg noget nær den perfekte weekend. Den bød på pole dancing fødselsdag med efterfølgende øl, hygge med house mates, gåtur, middag og vandfaldsudflugt.

Generelt en rigtig dejlig, afslappet og HYGGELIG weekend, hvilket var stærkt tiltrængt efter en noget hård periode.

Normalt tager min housemate Monique hjem i weekenden, men ikke denne weekend, da hun gerne ville med til Julias fødselsdag. Det var bare så dejligt, fordi så hyggede vi (mig, Tagwa, Julia og Monique) hele weekenden. Jeg indså at det jeg vil savne mest ved Canada er dem. De er alle rigtig dejlige at bo sammen med og gavmilde. Vi “låner” ofte krydderier, eddike, mel og andet af hinanden, når vi laver mad og hvis der er nogen, der bager er det næsten selvsagt, at det er til huset.

 Julias pole bdayAlbion Falls 2DSC_0104Albion Falls 3DSC_0072DSC_0119

I forrige weekend havde jeg noget nær den perfekte weekend. Den bød på pole dancing fødselsdag med efterfølgende øl, hygge med house mates, gåtur, middag og vandfaldsudflugt.

Generelt en rigtig dejlig, afslappet og HYGGELIG weekend, hvilket var stærkt tiltrængt efter en noget hård periode.

Normalt tager min housemate Monique hjem i weekenden, men ikke denne weekend, da hun gerne ville med til Julias fødselsdag. Det var bare så dejligt, fordi så hyggede vi (mig, Tagwa, Julia og Monique) hele weekenden. Jeg indså at det jeg vil savne mest ved Canada er dem. De er alle rigtig dejlige at bo sammen med og gavmilde. Vi “låner” ofte krydderier, eddike, mel og andet af hinanden, når vi laver mad og hvis der er nogen, der bager er det næsten selvsagt, at det er til huset.

English

I had the best weekend some time ago! This was very needed after a very stressful period with many assignments, presentations and midterms.

It was house mate Julia’s birthday, so she invited a bunch of girls to a pole dancing birthday party. It was so much fun and every one had a good time. Normally, my house mate Monique goes home to her family in the weekend, but she stayed this weekend, so she would be able to go to the birthday. We spent the entire weekend together – studying, going for a walk and ate dinner together, which was kind of fun, because the enchiladas Julia made were so spicy, she almost couldn’t eat it herself. I’m going to miss them a lot when I go home. It’s so easy living with them. We borrow each others spices, cook together, bake and enjoy each other company a lot.

 

Skriv et svar

